piątek, 18 kwietnia 2014

Nagranie Trzecie.



Mogłeś mieć każdą, pragnąłeś tylko jej. Miałeś żonę, chciałeś tylko ją. To chore, staczałeś się bardzo nisko. Długo musiałeś męczyć tą dziewczynę, by dała Ci w końcu numer swojego telefonu. Zacząłeś pisać SMS. Ona niechętnie odpisywała, wiedziała kim jesteś, co robisz, wiedziała niemal wszystko o Twoim prywatnym życiu, bo każdy niemal o wszystkim wiedział. Wiedziała, że masz żonę, dwójkę dzieci, wiedziała, że na pozór jesteś szczęśliwym człowiekiem. Nie wiedziała, bowiem jednego. Nie wiedziała, że jesteś wypalony, pod każdym możliwym słowa tego znaczeniu. Miała opory, bo nie chciała być na celowniku mediów, nie tylko lokalnych, bowiem rozpoznaje Cię każdy nie tylko zagorzały widz siatkówki w Polsce. Była porządną dziewczyną, którą los postawił na Twojej drodze, bo dzięki niej zrozumiałeś czym tak naprawdę jest miłość, zrozumiałeś ile bólu przysporzyłeś swojej żonie, będąc wielkim pieprzonym egoistą, bo przecież Ty byłeś najważniejszy. Niemal błagając ją uprosiłeś, by się z Tobą spotkała, gdzieś na neutralnym gruncie Gdzieś z daleka od miejsc w których ktoś z waszego otoczenia, mógł was zobaczyć, bowiem podobnie jak Ty ona nie chciała by ktokolwiek wiedział o waszej schadzce, jak się potem okazało nie pierwszej.



Wbrew pozorom okazaliście się bardzo podobni do siebie. Oboje charakterni, gadatliwi, uparci. Ona podobnie jak Ty, gdy obrała sobie pewien cel musiała go osiągnąć mimo wszystko. Nie wiedziała bowiem wtedy, że Twoim celem jest ona. Zaczęliście spotykać się coraz częściej, a jej małe mieszkanie stało się waszym kompanem i wierzycielem waszych sekretów, a potem i jęków. Od przyjaźni do miłości jest cienka granica, której czasami nie jest warto przekraczać. Wy podjęliście te ryzyko, mimo jak to cały czas podkreślasz masz żonę. Nie miałeś skrupułów by zrobić to kolejny i kolejny raz.

-Krzysiu, nie możemy tego więcej, nie możemy. Ja nie mogę- dodaje dziewczyna opadając na materac próbując ustatkować swój nierówny oddech.

-Mała, wszystko można jak się chce. Pamiętaj o tym- mówisz odgarniając jej włosy mokre od potu, które samowolnie przykleiły się do jej czoła.

-Kurdę, jak zwykle nic nie rozumiesz. Jeśli ktoś się dowie, to ja będę tą złą, która rozbiła Twoje małżeństwo, która wpierdzieliła się do łóżka zajętemu mężczyźnie, to ja będę brzydzić się sama sobą, że mogłam zrobić coś takiego innej kobiecie. – dodaje ubierając pospiesznie swoje ulubione dresy.

-Nie to Ty chyba nic nie rozumiesz. Jestem dorosły i sam podejmuje decyzje, mogłaś mnie uwodzić, ale gdybym nie chciał nie przespał bym się z Tobą, ba! Nawet bym na Ciebie nie spojrzał, al. Gdy pierwszy raz Cię zobaczyłem, to wiedziałem, że jesteś naprawdę wyjątkowa- mówisz, a jej buzie oblewa rumieniec, ten który niewątpliwie dodawał jej młodzieńczego uroku. Siedzisz sam zamknięty w pokoju, któryś to raz oglądając te pieprzonych dziewięć nagrań, te pieprzone dziewięć uśmiechów i to pieprzone ostatnie pożegnanie. Siedzisz trzymając Waszego syna na kolanach wpatrując się w jego źrenice tak łudząco podobne do jej.  Nie rozumiesz fenomenu miłości, nie rozumiesz jak Twoja żona, mogła Cię mocno kochać, że wybaczyła Ci zdradę, jak może udawać nadal przed obcymi, przed dziećmi, że wszystko jest w jak najlepszym porządku. Jak może udawać, że adoptowaliście dziecko, które tak naprawdę jest owocem Twojej zdrady? Ciągle sobie zdajesz pytanie jak? Jak to możliwe? Chciałbyś cofnąć czas i sprawić, by sytuacja ta nigdy nie miała miejsca. Chciałbyś cofnąć czas i nie pozwolić jej się zabić. Chciałbyś cofnąć czas, lecz nie możesz.



Pierwsze trzy miesiące waszej znajomości były idealne, znów czułeś się jakbyś miał te naście lat i miał u swych stóp cały świat, ona była niczym najlepsza dziewczyna w szkole, a Ty byłbyś zwykłym kujonem marzącym o nowym zdalnym kalkulatorze. Nie śniłeś nawet o tym, by na Ciebie spojrzała, bo wiedziałeś, że jest to nierealne marzenie z gatunku ;niewypał na samym starcie;. Jednak niemożliwe stało się możliwe. Kryliście się po jej mieszkaniu albo po mało zaludnionych rzeszowskich hotelach, gdzie pokoje zamawialiście na jej nazwisko, by nie wzbudzać żadnych podejrzeń. Ona nie robiła Ci żadnych śladów na ciele, nie zostawiała czerwonego lakieru na plecach, nie robiła czerwonych malinek na szyi. Była na pozór grzeczna, lecz to co robiła z Twoją głową przechodziło wszelkie możliwe wyobrażenia. Sprawiała, że chciałeś więcej, z każdą minutą oczekiwałeś dodatkowych emocji, czynów choćby najmniejszego mrugnięcia okiem, skierowanego do Twojej osoby, tylko do Twojej. Nie znosiłeś myśli, że mógłby jej dotykać ktoś inny, że dłonie innego mężczyzny mogłyby błądzić po jej plechach, dotykać jędrnych pośladków, nie chciałeś tak myśleć, i nie myślałeś, bo wiedziałeś, że to doprowadzi Cię do szału.



_____________________
Jak krew z nosa. Nie lubię tego.
Jeszcze 9 rozdziałów :<
Nie wiem kiedy następny.

WESOŁYCH ŚWIĄT MORDKI.
Zostawicie znak po sobie? Bo chyba macie mnie dość i już nie czytacie.

Pozdrawiam Anka

19 komentarzy:

  1. Ojejku. Naprawdę mu nieźle namieszała w głowie. Ale mądre słowa padły. Nie można zrzucać winy na jedną stronę, każdy sam odpowiada za swoje czyny.
    I niestety każdy ponosi tego konsekwencje, które tutaj okażą się tragiczne.
    Ale wiesz co? Kolejne Twoje opowiadanie, które nieźle daje do myślenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesten w 100% zgodna z dziewczyna wyzej. Twoje slowa daja do myslenia.
    Czekam na kolejne, ktore sa uzalezniajace.
    Zycze Zdrowych i Wesolych Swiat.

    OdpowiedzUsuń
  3. No jak nie czytamy jak czytamy! Kurcze ten tekst o adobcji mnie rozwalil. Gest na ktory cholernie ciezko bylo sie zdobyc

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytamy, czytamy. Nikt o .Tobie nie zapomina. :) Co do rozdziału, świetny i daje do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych :*
    krzysiu to naprawdę ma problem :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Krzysia dopadła rutyna. A wiadomo, że rutyna to podła szmata.
    A Iwona to złota kobieta. Mimo wszystko nie wystawiła Krzyśka na pożarcie przez fanów, media oraz wszystkich innych, którzy uważali, że razem z Iwoną tworzą szczęśliwą rodzinę.
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takiego Krzysia no. Mimo wszystko uwielbiam to opowiadanie. I kurcze no chcę szybko rozdział kolejny! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na wiecej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze. Nie wiem co mam tutaj napisać. Zacięłam się totalnie. Wjechałaś mi na banie. To jest poprostu cudowne! Chcę wiecej ! <3

    P.s cudowna muzyka w tle. Mogę ją jakoś gdzieś ściągnąć? byłabym wdzięczn za informacje u mnie na blogu :)
    http://jedyniecomogeciobiecac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam narzekać, że zbyt krótki rozdział, ale zamieściłaś w nim tyle informacji, że aż pojąć nie mogę! :O
    Jednak Ona (bo zapomniałam imienia, choć wydaje mi się, że ma Daria?) uległa Krzyśkowi, raz, drugi, następny... owocem, nie wiem czy do końca chcianym w takiej konfiguracji jest dziecko, które Iwona przygarnęła i będzie wychowywać jak swoje. Podziwiam ja za to, bo ja nie potrafiłabym mimo miłości do męża wybaczyć wielokrotne zdrady i opiekować jego dzieckiem... Darie (?) przerosła sytuacja i się zabiła? Nie wiem dlaczego to zrobiła, ale mądrym posunięciem to nie było.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko ile informacji... A ile jeszcze przed nami. Dlaczego Ona odebrała sobie życie? Czy Krzysiek jest szczęśliwy z Iwona mimi tego, że okazała się tak wielkoduszna... ? Czekam na kolejny VILLIA

    OdpowiedzUsuń
  12. I bądź tu człowieku mądry. Tu trzeba się naprawdę nieźle nagłówkowac, żeby całkowicie w pełni zrozumieć treść.
    Krzysiek jest poniekąd dla mnie typem faceta, którego bym znienawidzila, ale widząc to, co czuje, jestem zdania, że on jest zwyczajnie zagubiony, wypalony. Tak jakby stracił nagle wszystko, co dawało mu siłę i wtedy pojawiła się Ona. Inna, wyjątkowa, podobna do niego samego.
    Pozdrawiam,
    Dzuzeppe :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. super rozdział :) Czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeny. Wybacz, że tak późno ale jakoś się za niego zabrać nie mogłam.
    Podoba mi się... Zdecydowanie.. Trzyma w napięciu. Oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyle emocji, tyle informacji w jednym, krutkim rozdziale. Tak cholernie szkoda mi Krzysia który pogubił się w swoich uczuciach. Iwona musi być bardzo dobrą kobietą wciąz kochającą swojego męża, bo inaczej nie zdecydowałaby się na tak odwarzny krok. Z przyjemnością będe śledzic dalsze losy bohaterów. Czekam , czekam i jeszcze raz czakam na kolejne rozdziały <3
    A w wolnej chwily zapraszam do mnie, dobiero zaczynam i nie wiem jak to będzie, ale czas pokaże ;) Pozdrawiam.
    http://wiem-ze-nie-spisz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam <3 Proszę Cię, informuj mnie o nowych rozdziałach. http://la—mia—dolce—vita.blogspot.com/ Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej Annie :) pisze bo dawno cie tu nie było a ja bardzo bym chciała kontynuacji :D. I na pewno nie tylko ja ! Ta historia się za mną ciągnie do tej pory i mam wielka nadzieje że wkrótce do nas wrócisz. Pozdrowionka, weny i do zobaczenia :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny rozdział! ♥
    Z niecierpliwością czekam na kolejny ♥
    Zapraszam do mnie ♥
    http://pomyslomnieczasem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam do przeczytania pierwszego rozdziału ;-)
    Laura to zwyczajna nastolatka ,która z dnia na dzień dowiaduje się ,że razem z siostrą ,której nie widziała od piętnastu lat są następczyniami tronu pełnej dziwów krainy noszącej nazwę Underworld.
    Mało tego, dowiaduje się też iż jest czarownicą, a prawdę poznała tylko dlatego ,że grozi jej niebezpieczeństwo ze strony kogoś z jej przeszłości.

    OdpowiedzUsuń